Dziwne wartości logów, Proszę o analizę.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomba7
    Drive
    • 2009
    • 96
    • Mercedes-Benz

    Dziwne wartości logów, Proszę o analizę.

    Na własnym przykładzie: 7N0 907 530 R nie rozładował radyjka.
    W wolnym czasie dwa koła
  • olo2411
    Drive
    • 2008
    • 53

    #2
    Dziwne wartości logów, Proszę o analizę.

    Witam,
    Po wymianie rozrządu, turbiny, przepływomierza. Pojawił się problem ze spalaniem ( 9-11 l po mieście) oraz spadkiem mocy. Logi wykonałem na ustawieniach podstawowych.
    Z góry dziękuje za pomoc.

    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124581.html
    Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124582.html
    Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124583.html
    Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124584.html

    Pzdr
    Robert
    Po 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      olo2411, a dynamiczne?
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        regulacja gruszki się kłania + logi dynamiczna
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • olo2411
          Drive
          • 2008
          • 53

          #5
          Są i dynamiczne.
          Zaniepokoiła mnie informacja o wyłączającym się EGR.

          Grupy: 021 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124590.html
          Grupy: 006 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124591.html
          Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124592.html
          Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124593.html
          Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124594.html
          Grupy: 001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124595.html
          Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124596.html
          Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124597.html
          Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124598.html
          Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124599.html
          Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124600.html
          Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124601.html
          Po 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            W dynamicznych wszystko oki. Zrób jeszcze raz 011BS na rozgrzanym silniku.
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              masz problem z ukłądem chłodzenia silnik ma za wysoka temperature sprawdz termo wyłacznik na chłaodnicy ,wentylator powinien sie właczyc przy 95 st a uciebie temperatura siega prawie 100 st . zrób logi statyczne z bloku 1 sobaczymy jaka masz ustawiona dawke .
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • olo2411
                Drive
                • 2008
                • 53

                #8
                Dziwne wartości logów, Proszę o analizę.

                W dynamicznych wszystko oki. Zrób jeszcze raz 011BS na rozgrzanym silniku.
                Logi poniżej
                Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124740.html

                masz problem z ukłądem chłodzenia silnik ma za wysoka temperature sprawdz termo wyłacznik na chłaodnicy ,wentylator powinien sie właczyc przy 95 st a uciebie temperatura siega prawie 100 st . zrób logi statyczne z bloku 1 sobaczymy jaka masz ustawiona dawke .
                Wentylatory pracowały, ale ciężko mi na chwile obecną potwierdzić temp. załączenia.
                Logi z 001 ponizej

                Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124738.html
                Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124739.html
                Po 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela

                Komentarz

                • german81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1414
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  dawka jest ustawona prawidłowo i geometria w BS tez działa porawnie . zurzycie paliwa jest wyliczane po tankowaniu czy podajesz ze wskazan komputera ?
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz

                  • olo2411
                    Drive
                    • 2008
                    • 53

                    #10
                    na chwile obecną ze wskazania, ale jakieś dwa zbiorniki temu sprawdzałem ze zbiornika. Rozbieżność była około 1l. Martwi mnie również słabszy silnik. W porównania sprzed wymiany turbiny.
                    Po 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela

                    Komentarz

                    • german81
                      L&K
                      • 2010
                      • 1414
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                      #11
                      zurzycie paliwa mierzone w miescie nie jest do kaca miarodajne .najlepiej jak bys sprawdził spalanie na trasie . co do spadku mocy moze byc to odczucie ,nie mamy logów z przed wymiany ale teraz turbo wstaje w miare płynie bez przeładowan co moze powodowac brak odczucia kopania po plecach jak to mogło byc na starej turbinie . jedno co mozesz jeszce zrobic to mozesz wyjac wtryski i sprawdzic u pompiarza przy jakim cisnieniu sie otwieraja i jak rozpylaja .w silnikach TDI padniete wtryski nie musza obiawiac sie kopceniem jak to było w starych klekotach .
                      diagnostyka vag 602-614-253

                      Komentarz

                      • olo2411
                        Drive
                        • 2008
                        • 53

                        #12
                        W przyszłym tyg przegonie go na trasie. Czy istnieje możliwość regulacji turbiny, aby powrócić do efektów kopania w plecy ?
                        Co do wtrysków to, jakieś 80-90 kkm temu były regulowane. Mechanik wspominał coś o przed wczesnym laniu ( cokolwiek miało to znaczyć) Możliwe, że trzeba powtórzyć operację.
                        Po 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela

                        Komentarz

                        • rOBERTO795
                          RS
                          • 2009
                          • 3465
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez olo2411
                          W przyszłym tyg przegonie go na trasie. Czy istnieje możliwość regulacji turbiny, aby powrócić do efektów kopania w plecy ?
                          Co do wtrysków to, jakieś 80-90 kkm temu były regulowane. Mechanik wspominał coś o przed wczesnym laniu ( cokolwiek miało to znaczyć) Możliwe, że trzeba powtórzyć operację.
                          Tak jak pisał German81 geometria oki czasy oki. Co do Twojego pytania i kopania w plecy-masz obok siebie Tune-up- on zrobi Ci kopanie :P.
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz

                          • olo2411
                            Drive
                            • 2008
                            • 53

                            #14
                            Dzięki za zainteresowanie i poświęcony czas. W chwili wolnej podjadę do magików z Gdańska.
                            Pozdrawiam
                            Po 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela

                            Komentarz

                            Pracuję...