Na własnym przykładzie: 7N0 907 530 R nie rozładował radyjka.
Dziwne wartości logów, Proszę o analizę.
Zwiń
X
-
Dziwne wartości logów, Proszę o analizę.
Witam,
Po wymianie rozrządu, turbiny, przepływomierza. Pojawił się problem ze spalaniem ( 9-11 l po mieście) oraz spadkiem mocy. Logi wykonałem na ustawieniach podstawowych.
Z góry dziękuje za pomoc.
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124581.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124582.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124583.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124584.html
Pzdr
RobertPo 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela
-
-
regulacja gruszki się kłania + logi dynamicznaOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Są i dynamiczne.
Zaniepokoiła mnie informacja o wyłączającym się EGR.
Grupy: 021 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124590.html
Grupy: 006 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124591.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124592.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124593.html
Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124594.html
Grupy: 001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124595.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124596.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124597.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124598.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124599.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124600.html
Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124601.htmlPo 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela
Komentarz
-
-
W dynamicznych wszystko oki. Zrób jeszcze raz 011BS na rozgrzanym silniku.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Dziwne wartości logów, Proszę o analizę.
W dynamicznych wszystko oki. Zrób jeszcze raz 011BS na rozgrzanym silniku.
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124740.html
masz problem z ukłądem chłodzenia silnik ma za wysoka temperature sprawdz termo wyłacznik na chłaodnicy ,wentylator powinien sie właczyc przy 95 st a uciebie temperatura siega prawie 100 st . zrób logi statyczne z bloku 1 sobaczymy jaka masz ustawiona dawke .
Logi z 001 ponizej
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124738.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/oskar2411_124739.htmlPo 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela
Komentarz
-
-
zurzycie paliwa mierzone w miescie nie jest do kaca miarodajne .najlepiej jak bys sprawdził spalanie na trasie . co do spadku mocy moze byc to odczucie ,nie mamy logów z przed wymiany ale teraz turbo wstaje w miare płynie bez przeładowan co moze powodowac brak odczucia kopania po plecach jak to mogło byc na starej turbinie . jedno co mozesz jeszce zrobic to mozesz wyjac wtryski i sprawdzic u pompiarza przy jakim cisnieniu sie otwieraja i jak rozpylaja .w silnikach TDI padniete wtryski nie musza obiawiac sie kopceniem jak to było w starych klekotach .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
W przyszłym tyg przegonie go na trasie. Czy istnieje możliwość regulacji turbiny, aby powrócić do efektów kopania w plecy ?
Co do wtrysków to, jakieś 80-90 kkm temu były regulowane. Mechanik wspominał coś o przed wczesnym laniu ( cokolwiek miało to znaczyć) Możliwe, że trzeba powtórzyć operację.Po 8 latach 1.9TDI ASV auto zmieniło właściciela
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez olo2411W przyszłym tyg przegonie go na trasie. Czy istnieje możliwość regulacji turbiny, aby powrócić do efektów kopania w plecy ?
Co do wtrysków to, jakieś 80-90 kkm temu były regulowane. Mechanik wspominał coś o przed wczesnym laniu ( cokolwiek miało to znaczyć) Możliwe, że trzeba powtórzyć operację.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz